LuLLiL f.r.i.e.n.d

Sunday, 20 March 2011

itulah SAYANG part 2

selamat hari AHAD :)
ini entry sambungan itulah SAYANG part 1
sebab kakak kakak aku tak da blog...dan dorang malas nak buat blog....
maka...aku sebagai adik yang baek haty...buatlah entry untuk mereka...
dan aku tahu...kakak-kakak aku suka singgah kat blog ni....heheheheh :)
ouh tak lupa bakal abang ipar aku pun suke jugak singgah sini...jangan tak mengaku..

tengok pic terus la  yerk..kengkawan...
sebahagian hantaran... yer...tema pink...kiterog gubah sendiri hantaran... 
hantaran 7 berbalas 5....
yer...da dapat cincin free lagik....hehehhe
bakal mother in law angah!!!

ini amaran okey!!!! tolong tengok betul-betul baju yang aku pakai...!!!

rashid's family :)
ZaRaNi NifWan :)
the "cucu-cucu" :)
heee,,,,the "jiranzzz-jiranzzz"
orite...amaran lagi sekali..tengok lagi baju yang aku pakai...
hey...gurlz up there!!!
thax for coming...huhuhuh buat havoc je kan korang...

okie pic kat atas...aku dah bertukar baju...
kisahnya...aku pergi menjatuhkan baju aku dekat kek pertunangan angah....
terbaek..dah bau kek da aku...maka aku tukar la baju...
dan aku rase aku tak sesuwei langsung nak pakai shawl crumple nih...
rimas weh!!!

alhamdulillah semua majlis berjalan lancar...
hujan renyai-renyai... hujan berkat barangkali...
family dapat berhimpun....gumbire :) gelak ketawa...
hilang semua masalah untuk seketika...
untuk 'orang-orang macam aku' ni...mana lagi tempat yang lebih baek untuk aku...
kalo tidak disamping family...
yah...aku tak de bf...untuk 24/7 keep texting...calling n have a date on weekend...
cheeettt....ayat nak mintak orang lempang lelaju :)

dan paling penting...aku tetap jumpa bf yang aku sayang...
hehehhee....tetibe ade bf balik...how come...???
ariq razak...heheheh die baru pelas excident...
jatuh maen bola...habis jendul dahi...
"napkin afiq tertinggal dekat bilik kak cik la sayang...kak cik bawak blk UKM yerk... ada bau afiq...hehehe"

dan...
aku bersama perempuan mengandung :)
heheheh perut ayung dah besar da...ayung cakap...da ade ibu jari da baby ni...heheheh

diakhir majlis pertunangan angah aku...
mula-mula la ade suara-suara yang mula berbunyi 
"ha...lepas ni wany la plak.."  "wany bile lagi..."
aku da dapat agak da...tapi tak payah la nak get ready nak bagi jawapan terbaik...
sebab da ade orang lain yang tolong jawab kan...
mak yung cakap "no way...tak boleh kawen lagik...tak habis belajar lagi...."
perempuang mengandung, ayung aku cakap "selagi die tak de duet sendiri...tak bina kerjaya lagi...NO WAY!!! nak kawen..."

see..semua orang tak bag aku kawen... :(
jadi...nak berangan pun tak boleh.... haisssh.... 
dan jawapan aku "semua ALLAH dah uruskan...tunggu je apa yang berlaku"
cool tak jawapan aku...???haisssh....

to be continued~~~

Monday, 14 March 2011

DRAMAQUEEN la sangat!!!

hello monday!!!
assalammuailaikum semua... :)

currently depan DK 1 @ FEP...
memandangkan makcik WIFI JARING UKM merajuk ...
maka bilik aku..HARAM!!!! untuk online :)
okie...dokie...aku try to think positif...mungkin mak cik WIFI JARING UKM... nak suruh aku belajar...belajar...belajar lagik...siapkan semua asgment bagai.... dan SAY NO TO FB  AND BLOG!!!
okie...SAY NO TO FORMSPING jugak...!!! debushhh....
malas nak merungut panjang... nanti cepat TUA!!!

dan mcm tak percaya... aku tak blk rumah last weekend...
sebab aku nak pergi date :) okie..aku tipu lagi...
hari sabtu aku...sibuk berada di lab com menghabiskan tenaga untuk AUDIT EXPRESS!!!
maaf tidak menarik langsung!!! tapi ape blh buat... sebagai student account yang dah tak lama lagi nak try test uji diri sendiri untuk "BERKERJA"..maka lapangkan haty..bukak minda...BELAJAR la!!!

hari AHAD aku yang agak menarik...aku ulang MENARIK!!!
alhamdulillah...semua yang dirancang berjalan lancar...
bersama member-member yang mempunyai otak yang agak sengal...
maka kamilah DRAMAQUEEN of the day !!!!

okie aku tahu korang tak paham... ini semua pasal tuntutan assgment HUMAN RESOURSE...
dan kata prof zafir "semua diwajibkan untuk membuat video..dan video itu kamu-kamu semua yang kena BERLAKON"
maka, aku cik wany kena berlakon!!! haiiyyaakkk!!!! benda yang paling boleh aku nak elakkan...
tapi ade alternatif lain...???? tidak bukan... menjadi dibelakang tabir itu lebih meyeronokkan....

before shooting start...ada agenda yang lebih penting harus dilaksanakan dulu...
AGENDA MAKAN!!! hahahah..side agenda..the main agenda is..
CELEBRATED BUFDAY ARYU RAHMAH... 
 "ramah...ko da sama angka dengan aku....ehhehehhee"
suprise yang agak menjadi aku rasa....ye...aku yang rasa...
yeh...bufday gurl...aryu ramah yang da mcm hana tajima da!!!! kah..kah..kah...
mizz yana, rahmah,ija tersepit dan intan :)
mereka selalau bersama dari firstyear lagi  :)

dan mula lah AGENDA YANG LEBIH PENTING....
take one...and action!!!!
sowrry ler...tak de video cam bagai..so guna camera biasa saje!!! 
menarik...lebih banyak video yang tak jadi berbanding video jadi.... 
biasalah tuh...KAMI BUKAN PELAKON!!!
dalam lab biology!!! thax to housemate...cik widda...sudi bagi pinjam sekejap lab coz nak wat shooting dalam lab... teruja...dah lama tak masuk lab yang ada bahan kimia bagai....
last masuk time form five...heheheh!!!!
muka dah lemau!!! 
penat sudah!!!
maghrib @ FEP!!! habis shooting...perut lapar..pizza massala datang!!!!  makan lagik!!!!

alhamdulillah shooting dah selesai...tinggal nak edit then present jer lagik...
hope semuanya baek-baek sahaja!!!
apa yang aku rasa... 
tiba-tiba rasa nak meluangkan lebih banyak masa dgn coursemate... sebab lepas ni 10 bulan tak jumpa...
maisng-masing teruja nak buat intern!!!
tiba-tiba aku rasa akan rindu sangat nak gelak-gelak dengan coursemate.... sebab lepas ni susah nak gealak sama-sama...melainkan gelak through FB je...
tiba-tiba rasa mcam dah lama berada dekat UKM...tahu-tahu dah jadi third year student... tinggal setahun je lagi nak grad...
dan tiba-tiba...
 "coursemate-coursemate yang aku sayang...aku akan rindu korang"

dah nak tammmmat da ni...
hanya badan dan jasad sahaja berada di UKM...
haty dan fikiran dah sampai dekat RUMAH EN RASHID DAN PN HAMIDAH sepenuhnya :)
ADA AGENDA YANG LEBIH PENTING MENANTI AKU DAN SEISI KELUARGA...MOGA SEMUANYA BERJALAN DENGAN BAIK.... :)
senyum la haty... :)

Sunday, 6 March 2011

awak...awak..."awak da KAWEN da"

assallammuailaikum :)
hari AHAD yang berjaya membuatkan hati aku puas 
thank you ALLAH :)

first of oll nak cakap again..n again... THANK YOU to nabila kula@buttercup byla...
coz...sudi temankan hari Ahad saya... :)
sudi fecth me dekat rumah...sudi dropkan saya dekat Bank Islam...
sudi berpanas sekejap cari rumah orang kawen....:)
sape yang kawen ni...???

ROHAIZAT RAHMAT & NURUL HUDHA
SELAMAT PENGANTIN BARU :)

rasenye...nih la first wedding "kawan-kawan yang aku sayang" yang aku attend...
rasa dah besar plak..bile pergi kenduri kawen member sendiri... sambil bawak hadiah...
dalam haty dok terasa "bile time aku ni...???? " ngeeee...gatal lagi :)
orite...hapuskan angan-angan itu sekejap!!! 
hello new bride n new groom :) :) :)
 kak hudha dengan rohaizat kenal since sekolah lag k!!! kagum... lama kot...
akhirnya kahwen jugak... 'kalau dah jodoh tak kemana bukan....'

last jumpa ROHAIZAT ni time form two...wwawawawaw.... 8 tahun da tak jumpa....
heeeee...padahal rumah dekat saje...
so..jangan duduk dekat dgn rumah aku...
hipotesis :semakin dekat rumah korang dengan aku...semakin jarang aku jumpa korang !!!! 
hadiah untuk pengantin la!!!

eh kejap..kejap...nak singkap balik kenangan lama...weee...
do click 10.01.10 Untuk tahu how i meet Rohaizat Rahmat :)

nota rohaizat :)
awak...awak da kawen da...da tak blh nak calling2 awak bile saye bosan da...
huhuhuh...awak tak bg lagi duet raya dekat kita lagi.....
cepat-cepat dapat baby tau :) nanty boleh saye jadi aunty untuk baby awak...:)
jaga kak hudha elok-elok yerk!!!

nota rasa terharu :
peeps yang drop comment dekat entry lepas...mostly bag support dekat aku...
thank you for ur concern!!!
tak cukup dengan itu...ade jugak yang text aku untuk tahu ape yang aku rase...n still bagi support...
ouh untuk hardfan mirul jugak...cik jezze n cik wana yang keep continue give me support through FB...
"thank you so much friend!!!!"

dan sebenarnya....

 orang yang drop comment tuh dah say sowry to me :) yey...kan seronok!!! yey lagi... :)
tak payah nak jelesh dengan saya...saya hanye ade gigi jogang saje...
dah sah..sah mirul tak kan pandang saye ...dunt wory babe!!!

dan...terakhir...
ape perasaan korang bila...bila...pergi tengok wedding ex scandal...or ex boyfriend korang....???
hehehehe.... tabah haty.....

Saturday, 5 March 2011

awak...awak.."awak JANGAN LA MARAH saye "

hey MARCH!!!
too many thingsssss to do in this month!!!! go bebeh!!!

peeps.... how are u...??? everything is allrite kan...??? okie dokie...??
btw...currently at MC'D BANGI...bersama cik syikin dan cik mun :)
"tahx korang teman kan aku malam ni....eh...da pagi da.... :)"
tgh cube try stardy advance acc part 2 :)
tetibe rase nak bukak blog...dah lame tak jenguh blog sendiri...
"sowrryyy MR LuLLiL..."

dan....sebenarnya....
hahahahah....harus la gelak dulu....gelak lelaju la kan...
chilllaxxx.... jangan mudah melenting ikut emosi sayang :)
second....haty dan fikiran pikir... "nih lelaki ke perempuan ni yang tulis ayat manessss mcm ni...???"
third... "okie fine..dah tak blh nak sebut nama AMIRULHADI lagi  :( "
forth "yes....aku jadi hot lagi la....ade gak orang nak stalker MR LuLLiL nih kan..."
fifth "thax for drop thez coments babe or dude!!! dunt worry...i will published it saya hargai usaha dan kata-kata anda  and YOU ARE ALLRITE :)"

nota kasihan :
ma...ani mintak maaf sangat-sangat...anak perempuan  mak yang pakai tudung ni...yang bergigi agak jongang ni...yang bukan taste AMIRULHADI ni...dah kena kutuk... kaw..kaw ma...ma pun tak pernah bekelakuan sebgini dekat ani kan ma??? ani mcm dah lupa pesanan ma..yang kena jaga haty dan perasaan orang sekeling...and the MOST IMPORTANT THING   
BIAR ORANG BUAT KITA...JANGAN KITA BUAT ORANG :)

bye....assalammuailaikum :)

Thursday, 24 February 2011

tetap kukuh dalam HATY :)

mr LuLLiL... i misshhh u ;)
background lagu 'menikahlah dengan aku'

24 th Febuary :)

"untuk orang-orang yang kita sayang..."

muhammad hanif bin mohamed rashid :)
adek kak cik.... "selamat hari lahir abang anep..."
nanti kamu balik rumah..baru kita celebrated bufday sesame kan...
kita makan besar same-same yerk...suruh mak abah belanja...heheheheh :) "tq ma abah"
kak cik nak kamu tahu... 
wlpun kak cik suke tarik rambut kamu....
wlpn kak cik suka jentik hidung kamu....wlpn kak cik suke bace inbox phone kamu...
wlpn kak cik suka habiskan chocolate kamu...wlpn kak cik suke rosakkan game yang kamu maen...
wlpn kak cik suke buat trademark "tepuk telinga capang anep"
kak cik nak kamu tahu...kak cik nak bermanja dengan kamu...
sebab lepas ni angah dah nak kawen...kak cik tak de gang da...kamu kena gang dgn kak cik jugak!!!
ouh yer...kak cik nk mintak maaf...kak cik dah putuskan tali gitar kamu....
gitar kamu kak cik yang sorok kan....ade je kat bilik kak cik... [jgn mengada nak maen]
dan kak cik nak kamu tahu....kak cik sayang kamu...
igt pesan ayung angah dan kak cik..."kamu anak lelaki sulung abah...jadi kamu sgt kena bertangungjawab dgn family kita"
all da besh for ur becoming SPM!!! kak cik tak kesah kalo kamu nk potong result spm kak cik.... buat aje!!!

siti nurzirah yussof :)
awak saya..."happy bufday bublezz yah!!!"
kita nak say sory dekat awak..coz...kita tak join event barbeque tuh...
kita tahu awak buat event tu  untuk celebrated bufday kita sesame...
kita byk kali buat awak kecewa...setiap kali awak ajak keluar...meti kita ade hal...
wlpun rumah kita selang satu jalan je... tapi..kita jarang jumpa...
tapi kita nak awak tahu...kalo kita balik rawang...kita akan lalu depan rumah awak...
kita akan tengok kereta kelisa awak...
wlpun kita jarang like or comment FB awak... tak bermakna kita tak bace langsung status awak...
kita baca tau wak...
wish....awak...happy dgn 'mirul' awak... :) 
nanti bila kita da ade bf...baru la kita bolh double date :) hahaha...angan-angan lama...entah bile nak jadi nyata
awak keje leklok k...and nanty smbung stardy lagi tau :)
kita nak awak tahu...wlpun kita jarang jumpa..jarang text...jarang call...ym n  so on...
 KITA TETAP INGAT AWAK!!! sebab awak sahabat kita dari kechikkkk :)

nur nazihah abd mannan
last year gha wish bufday kita...dekt FB...tapi kita tak wish pun bufday gha... :( 
padahal dekat phone and FB dah reminder kita da... jahatkan kita gha...???
kalau sekarang nak wish...gha da tak dengar da...gha da tak da...gha da tinggal kan kita semua... :(
gha baek...wlpun gha dah tak da...kami, kawan-kawan TIKL...still igt gha...
sebut-sebut nama gha...wlpun dekat FB dah tak de reminder bufday gha...
tapi kami semua akan ingat....
till now...wany tak buang pun number phone gha...ym gha...and tetap ade reminder bufday gha ...
memory celebrated bufday gha kat raffelsia dulu...akan kita igt...
hehehe lepas nyanyi untuk gha...kena marah dengan warden mama linda... i will mish thez moment...
"may u peace and rest sayang " AL-FATIHAH

amirulhadi zainal
erm...erm...erm..."selamat...hari.....khamis"
blah...bufday ko lambat lagi...hahahah!!!!
menyesal tak pergi stadium malam tadi...member da ramai ajak..
termasuk la cik wana kat atas ni... "jom la pergi wany...."   "wany kita pergi stadium nak mlm ni..."
dan jawapan aku... "TAK NAK ...AMIRUL HADI TAK MAEN"
serve ur rite wany!!!! kalo ko pergi ikut cik wana....
sah-sah la ko pun masuk dalam pic atas ni...sebelah kanan amirulhadi... 
sob...sob...sob... :( :( :(

nota terima kasih :)
BIBIQ saya....thax for the indulgence!!! rosak diet aku!!!
kawan-kawan...do visit her blog k... help her to gain money by sign up HEARTBEAT!!! account...

nota aishiteru lagi :)
bila kau rindu,,, pejamkan mata mu...
dan rasakan aaa... aku


Related Posts with Thumbnails