LuLLiL f.r.i.e.n.d

Sunday 6 February 2011

itulah SAYANG part 1

aku dah selamat tiba di UKM  *clap... clap...clap..*
for the firs time in thez semester aku pulang awal dari biasa...
tinggalkan sekejap agenda terpenting dirumah...
alhamdulillah semuanya bahagia dan gembira di rumah :)
korang lelain mcm mane...??? bahagia tak.... :)
langkah pertama : SESI TAARUF selesai :) syukur...alhamdulillah...
menanti langkah seterusnya... harap semuanya berjalan dengan baek :)

itu lah EVENT BESAR untuk family aku... yang aku duk canangkan dalam entry lepas...
ouh...haruslah muka berseri-seri... dapat cincin free kot...
cincin tanda da kena chop!!! wakakaka... 
heh :) haruslah muka berseri sebab...
orang yang kita sayang...orang yang kita percaya...orang yang kita harap dapat bimbing kita dunia dan akhirat... dah mula menunjukkan keseriusan dengan cara MERISIK :) *ouh...muka berseri lagi *

TAHNIAH angah ku CIK NORBAIZURA dan bakal abang ngah ku EN SAHRUL :)

nota excited :
hikhikhik...dapat pegang perut ayung...baby dalam perut ayung da mula monnnccceeettt :) 
"baby...jgn nakal nakal yerk duk dalam perut mama ayung... nanti kita jumpa lagi yer baby"
bakal mama n bakal walek !!! 
hik..hik..hik..tuan punye blog nak menyelit jugak... "hye saya akan jadi bakal mama wany!!! "

nota masa hadapan :
okie...angah pun dah nak sampai jodoh...alhamdulillah :) siapa yang tak gembira...tapi jauh simpang siur hati aku..tetap sedih..aku ada dua orang kakak je...AYUNG DAN ANGAH...k fine...mereka dah nak ade keluarga baru...kan...tinggal la aku sorang-sorang...maka...aku dah tak de geng nak buat riuh dekat rumah...
tak de sape nak layan aku da :(  [ok saye dah menagish...yezzzz]

nota semangat:
selamat menempuh mid exam cik wany!!! tahniah sebab satu buka ape pun ko tak bukak time cuty...
yuhuuuu...gembira la ko sekarang...sebelum..ko menyesal !!!
wahai cik buku-buku sekalian....mari dekat..mari rapat mari jatuh cinta dengan cik wany!!! ayuh....

doakan saya...cik norsyazwani menjadi sangat rajen dan gegeh...untuk menelaah....dan berjaya jawab mid exam dengan lancar....amin... :)

trivia  1 : berapa banyak s.m.i.l.e  :) yg ade dalam entry ni???
trivia 2 : eh tak de cerita pasal amirulhadi la...??? how come???? 

jawapan trivia 1 : kire la sendiri kalo nk tahu...jagn malas...huhuhu...sayang korang :)
jawapan trivia 2 : merajuk dgn amirulhadi sebab die tak approve friendrequest aku..: ( "FINE mirul... dah tak mahu jadi kipas keras [hard fan] awak da!!! huhuhu..tipu...good luck'z mirul for thez wednesday!!! "


 

13 comments:

nawa said...

wani ang peminat fanatik gila dengan amirulhadi,haha

mizzbutterfly said...

yey nawa comment..huhuhuhu...

Nadia Zakaria said...

heheeeee ;)
gud luck cik wany utk mid sem!
sy pun juga T____T

I said...

aha.kau bile lagi wani?? ajak lah cayang manja kau merisik kau jugak. baru meriah

mizzbutterfly said...

cik wawa...all da besh to you too

ika...aku tak mau langkah bendul..ko la dulu..ko yg couple dulu kan..hahahah

Sakina Kushairi said...

mule2 ayung,pastu angah pastu kamu <3

NFA said...

akk nih sje kasi suspensss at the first. ingatkannnn akk tadi.
rupanya ur sis.
huhu.

mizzbutterfly said...

kina...tak mau lagkh bendul..bagi ko dulu..baru aku menyusul..heheh

adik fafaz...hahha... hilang kan la suspense tuh...

merahitujambu said...

eh..muka sama laa..cm photostat..nyaris igt kamo.nasib ada gambar kt bawah tu..heee

miss kecik said...

mslh ny skang ni..
apsal de gak name amirulhadi dlm post ni?
haish, sgt xblh mati kipas ni.. haha

mizzbutterfly said...

hahaha dila...tak blh nak pisahkan aku dan amirulhadi..

cik merah jambu...hahahh adek beradek..maka tersama la muka... :)

Sakina Kushairi said...

knpe aku dulu pulak? kite same2 tau kan :D:D
tah tah rezeki ko dulu :)

mizzbutterfly said...

harus la ko dulu..ko dalam bercinta...ha...aku belum start lg nk berchinte...maka..ko la dulu :P

Related Posts with Thumbnails