LuLLiL f.r.i.e.n.d

Showing posts with label Trainee LIFE. Show all posts
Showing posts with label Trainee LIFE. Show all posts

Tuesday, 8 November 2011

QURBAN @ SALIHIN

dah Selasa... bangun pagi macam biasa...
tepat 7.40 am.. mr khancheeelll bawa aku ke destinasi yang perlukan aku.. perlu ke??? mungkin...
tepat 8.05 da sampai tempat parking berhampiran Salihin Consulting...Syukur!!!
lepak dalam kereta dahulu... buat ape yg perlu... Tuhan sentiasa memerhati kita...INGAT!!!
Tiba-tiba terlihat satu insiden...kerete Pesona baru... lady driver...iyer LADY!!!  reverse dengan laju gilloss lalu langgar kereta Kia Forte milik kakak Fafaz... one of staff kat Salihin Consulting...  
nampak Kesan INERSIA yang berlaku pada kereta kak Faz...Sungguh!!!
kalo kau jadi aku...ape perlu kau buat... hmm nampak lady driver Pesona tuh macam nak lari aje...
memang tak la aku nak bagi... lalu make a call  "kak faz...kite nih...kite nampak kereta akak kena langgar...cepat keluar... die nak larikkk da..." settle satu hal di pagi hari.... :)

for the second time in my LIFE... aku tengok depan biji mata aku lembu kena sembelih...
dalam otak duk pikir...  kaya jugak jadi penternak lembu and kambing... tak payah belaja tinggi tinggi kot...
tapi lupa pada Yang Maha Perancang Yang Terbaik- Tuhan Yang Satu...
Dia dah aturkan segalanya...

picture for thiz entry...
 credit to En Rosli yang amik pic nih...
hiihhihi... cuba carikkk mane aku...????
see...lihat rajen kan semua Staff Salihin Consluting bergotong royong... masak...makan...basuh pinggan sesama...melapah...sapu sampah...makan lagik...KERJASAMA!!!
ouh and Terima Kasih dekat Tuan Pengarah En Fairuz Kassim...atau nama glammmeer APAI...
Apai berjaya manage event ini.... Tahniah...

nota APAI :
"pai...aku dah sebut nama ko dlm blog aku ini...hahahah...harap kau puas hati :)"

nota Another 15 Days:
lagi lima belas hari untuk berkhidmat dengan Salihin Consluting... ade rasa sayang...ade rasa tak sabar... what to do???

yang pasti...sungguh!!! Aku rindu zaman belajar di UKM...sungguh!!!
siapa nak tolong buatkan report Internship aku....??? pleaassseeee ;)


JAGA HATY -Dilla






Wednesday, 12 October 2011

SUKAJ @ SALIHIN....

Entry ini aku buat...khas untuk kenangan diri sendiri...
jika izin-NYA... esok ...lusa ... tulat ...jika ada haty dan keinginan nak baca balik semua entriesss yang pernah di'publish' dalam MR LULLIL ini... bisa buat aku senyummmm :) bisa buat aku 'rasa' rindu pada 
'orang-orang' yang DIA beri kelapangan dan 'jodoh' untuk bertemu walaupun sikijaaaapppp ....

start 12 September till 11 October 
meng'enjoy'kan diri dengan Event yang ada di Salihin Consulting...
SUKAJ = Sukan Antara Jabatan... and  aku team member of Department Accounting la kan... :)
hip...hip..hip..hooreeey..... sirius...besh gilllak...again...besh!!!

sebabnya... aku ada peluang nak try macam-macam sukan yang dipertandingkan...
tiba-tiba je...aku reti sikit maen ping pong...tiba-tiba je aku join maen futsall!!! ohseeemmmm :)
tibe-tibe aku nak maen karem and badminton...and lagi besh...aku spent banyak masa and duet nak training bowlink.... 
dah lama tak bersukan kot... so rase enjoy lar.... dengan semua staff salihin and trainee mate :)
meraptkan ukhuwah juga.... :)

masa untuk publish picture....
meet kak ina, kak lyn, kak nozie (my sv) and kak su...  
pasukan sorak....heheheh...penat bersorak...untuk bergu lelaki...kite amik gambar dulu.... :)
budak kecchikkk itu nama die Hafiey... :)
ping pong time !!! hailaaah...besh jugak main ping pong... A Million Thank You to Kak Ina and Abang Mior... sudi ajar kita maen ping pong...hahaha  training untuk 30 minit sahaja...
alhamdulillah rezeki berpihak pada Team Account... :) menang kot.... :)
futsall time...
ACCOUNT 1 VS AUDIT 1 kot...hheheheh lupe la....
TAX VS ACCOUNT 2.... 
TAX VS ACCOUNT 1...
sila cari saya...hailaaa...kuunneeennnnn sangat baju tuh.....
result for futsall tournoment....Department ADMIN yang menang... Meriah okie... :)
bowling time :)
with kak jaja, kak ina and Hafiey.... 
tengah tunggu turn nak masuk lane...hiiiiih

result Bowlink...yeay!!! alhamdullillah...ACCOUNT 2 MENANG lagi...ehhehehe
gold medal okie.!!! ACCOUNT 2...JUARA KESELURUHAN.... :)
KAMILAH JUARA!!! 

really enjoy... lepas ni mesti Rindu nak join game macam nih lagik....
tahun depan dah tak dapat nak have fun dengan Staff Salihin lagik... :(
mula rasa sayu and sayang nak tinggalkan Salihin Consulting.... :(

nota Sejadah Hijau :
kita sujud di sejadah yang sama.... syukur pada NYA... moga anda disenangi oleh 'orang-orang' kelililng anda... moga 'orang-orang' keliling anda Hormat anda...bukan Takut anda.... :) Anda chomelll jugak... ;) 

nota AmirulHadi :
uwaaaaaa :( lama bangat tak hupdate cerita die...last monday dapat tgk die kat Tv...Kenapa jadi tak tau die ada style rambut baru.... hikhikhikhik :) 
impian terkini.... nak maen futsall dengan mirulhadi boleyyyyy ???? boleyyyy larrr..... :)


Monday, 3 October 2011

Invisble to everyone...

hati macam ade rasa 'tertingal' sesuatu....
tapi rasanya tak perlu tahu ape yg  'tertinggal'...
sebab akau tahu DIA tak pernah never never 'tertinggal'kan aku...
aku je hamba yang selalau 'tinggal'kan DIA... :(

eh...eh..eh..dah masuk October lar!!!
alahainye... mak cik otak dak boleh wat check list azam or wish 2011...
rasanya hampir tecapai.... alhamdulillah...

well September tinggalkan aku dengan 1001 perasaan... 1001 jerk...tak banyak pun...
biar tak banyak...tapi hati tahu merasa!!!

kawan-kawan dah Convo!!! "congratulation....la korang...."
 Uwaaaa....aura konvo dah dekat da...tertibe rasa... "nak konvo jugak...." 
hihihihi...moga DIA panjangkan umur aku untuk pakai jubah kaler kusam itu... alahainye....
and...a BIG THAX TO EN SALAM..coz approvekan cuti saya ;)
with bibik sayang...and cik syidaaa....
"bibik congartulation....hope ko suksess selalu...cepat kaya...ameeen...jaga bear-bear and blue star yang aku bagi kat ko... ada makna tuh..try to find it :)"
with them...tak kenal pun nih...maen masuk je dlm pic :)
yang diraikian..cik nurul sayang kamu... "congratezzz..cepat kawen k...!!!"

September 2011... pergi dengan pantas...
tiba-tiba je family aku bertambah lagi seorang..
yerp... Sharifah Hannah...
perkembangan Hannah... Hari ini Hannah dah 17 hari... Hannah dah panjang 5 cm... Hannah kuat gillos breastfeed...alhamdulillah... pipi Hannah pun makin tembam... Hannah  dah pandai senyum...
bile kita cakap... "Hannah budak pandai...Hannah budak comel... Hannah budak baek.." die senyum suka...
ceh..pantang dipuji la kan....
Hannah with her new hairband... umi zura tolong belikan....

tahu tahu je...lagi 2 bulan nak tammmaaatt practical...
alahai sekejap sangat masa berlalu... rasanya banyak lagi yang aku tak belajar...
alhamdulillah..aku gembira dengan environment di Salihin...
gembira dengan events and people dekat Salihin...
rasa sayu n sayang plak nak habiskan practical kat Salihin...
mesti rindukan... mesti punye...
baju raya kiteorang...saannnteeekkkaaan.....

rasanya dah tak 'tertinggal' ape-ape dah...
tahx sudi baca... thax sudi singgah sini... thax sudi baca tajuk sahaja...

nota toilet dan surau :
jangan buat jantung hilang rentak nak berdenyut... aduhaiii...

nota menagis dalam kereta :
ITU HOBI BARU SAYA... feel lebih... air mata nak keluar sendiri... tak boleh tahan da...
satu persoalan je... "lupa sangat ke dekat orang.....haissshhhhh"





Friday, 26 August 2011

iftar... iftar...iftar... :)

baru lepas tengaok Ramadhan Terakhir...
baca tajuk je dah tahu...mesti ade someone yang akan mati... 
mati tak kenal usia sekarang...
btw..Akhie si driver tuh...not bad.. ;) boleh tahan,,,
saje nak update cerita IFTAR... alhamdulillah...banyak manusia yang sudi nak ajak berbuka bersama :)

firstly... IFTAR @ INTEKMA with my family, my future brother in law and his family... uwaaa....
dua family bergabung!!! MELETUPPP!!!!
 thax to angah n en sahrul..coz sudi belanja kami orang :)
makanan banyak gilllosss... tapi just nice je la rase die... bubuk lambuk die okie dokie la...

my emak with Nayli Bilqish....owesomeee baby nih... dah pandai maen sembur-sembur liur...
pantang nampak gadjet...mesti nak pegang... "hey nayli...nanti kakak jumpa nayli lagi yerk!!!"

seocndly IFTAR @ ISTANA BAMBU RETAURANT...
double awesome...thumbs up!!! dekat decoration restaurant tuh...chantek yg amat... unique..
dah berangan nak buat wedding dekat situ ;) Berangan tak kena bayar pun kan... 
quite exspensive juga set buffet die...TAPI heheheh aku tak bayar pun...
Salihin Consulting yg tolong bayar kan... rasenye price list for dewasa RM49 kot...
sayangnye...aku hanye makan..muffin blueberry die...laksa sedap,,, dua gelas air,,,satu curry puff, dua ketul ayam barbeque yang enak... rugi kan... 
 them... adek en aizat, mama en aizat, she,nina, en aizat, ruby, kak inah,mira & fareez...
pic terakhir before balik!!! 
meet my new friend... 
semua muka tak mandi malam lagi... ;) hikhikhik...

thirdly... IFTAR@PIZZA HUT...with BFF bublezz yah n buttercup bella... :)
thax yah...invite kite untuk Iftar sesame...
kali ni kita belanja awak n bella... and yer..pak cik syuaiba sekali...
 kepala senget !!!
couple of the day!!! A DAY je la kan... :) hikhikhik....

fourthly... IFTAR@RESTAURANT MOHD CHAN :)
my ayung and BIL dari Sabah dah selamat tibe last nite...alhamdulillah...
so my abah bermurah hati nak belanja Iftar dekat luar lagi... yeay!!!
tak payah la nak masak and mengemas kan...
 nak tukar selera...nak try test masakan ala-ala cina plak..
okie dokie la...makanan die tak oily sangat...SEDAP!!!

 meet my ayung and her baby :) dalam peyut.... dah besar dah!!! OMG... mcm tak caye kan..
lebih kurang sebulan aku nak jadi 'aunty' dah!!! TUA sangat !!!
orang yang paling banyak tambah nasi... 
seronok makan ramai-ramai... makanan kurang sedap pun jadi sedap kan...kan....kan..

next...ade sape-sape nak ajak belanja aku IFTAR lagi...??? heheheh..cukuplah kot...
habiskan masa Iftar dekat rumah bersama family pulak... :)
eosk lusa tak tahu la kan...still have a chance or tak...nak rase nikmat Iftar with family and friends too...

mood raya ??? langsung tak de... tak tahu kenapa..rase mcm biase-biase sangat...
shooping raya pun tak..cukup la ape yg ade...tak beli ape2 pun yg baru... tak de mood barangkali...
TAPI...mood nak kutip duet raya tuhh...mcm lebey sikit :)
yer la..rasenye raya kali ni raya terakhir as a student laaarr!!!!
kalo pergi raya rumah sedara mara mesti dorang tanye "buat ape sekarang...???"
"saye stardy lagi pakcik..kat UKM..amik accounting...course saya 4 tahun pak cik..InsyaALLAH 2012 baru habis " explaination yang PADAT!!! dengan erti kata LAIN 
"saya student lagi pak cik...layak lagi dapat duet raya" :)

okie dokie...nak tito dah!!! esok last kerja sebelum cuti raya...
haissshhhh...mood nak keje dah sway away dah ni :) 

nota duet raya:
eheeeemmmm...dengar cerita esok mcm dapat duet raya dari boss :) alhamdulillah...

nota KAMU :
sama-sama itu Welcome kan... :) p/s ... take care :)

nota lastly:
"HAPPY EID MUBARAK from wany & family :)"

jangan buat jantung saya berlari-lari dengan laju sangat boleh tak???- wany

Tuesday, 26 July 2011

who do you think you are???

olla...
pernah rasa DOWN ???
kau bukan manusia jika kau tak tahu apa itu rase DOWN!!!
aku tak de la DOWN sangat... just nice... acehhhhh...
last Wednesday aku dapat task baru... from kak nozi SV aku...
ouh luper nak bagi tahu dapat task at 5.00 p.m
"kak nozi nak review Jumaat ni tau...Isnin depan nak kena hantar dekat audit da"
tercungap-cungap aku buat OT...Sabtu pun aku datang buat OT jugak... 
Aku GAGAL nak siapkan on Monday... GAGAL!!!
Tapi Alhamdulillah masih ade yang simpati... kak ju...abang mior...syazmil...kak nozi  dorang banyak tolong aku... huru hara la jugak departmen Acc hari tu...TERIMA KASIH... !!!
dah mula sayang pada mereka :)
the end...pukul 3.00 pm tadi aku submit... berlari-lari ...berkejar-kejar dengan mesin ajaib...si photosate tuh...
terjerit jerit orang panggil aku... "wany...REVIEW "  "syazwany....invoice"  "wany hantar dekat TAX" interkom pun tak nak kalah... "wany ade cake oreo cheese kat atas ni...hang naik la atas"  :)
LETIH!!! Bukan pada badan..tapi LETIH pada emosi dan otak...
aku Manusia yang masih tengah belajar...  TERIMA SAHAJA
aku buang masa sekejap...aku bukak email formal aku... tengok Inbox... ada satu Email baru...
she said "LIVE BY THE DAY,,, NOT TO WORRY ABOUT THE FUTURE... OK!!!" - Dr.Harlina :)
satu spirit baru meresap dalam Jiwa aku... alhamdulillah...

aku tekad..TAK NAK BUAT OT minggu nih...TEKAD!!! 
After 6.00 pm aku blah..dengan penuh bergaya... 
aku cari pertrol pump...isi minyak untuk mr khancceeell dan aku grab chocolate Vochell  RM 2.40  :) 
chocolate and ice cream is one of your BFF kan...bile time tension... :)
Mood dah jadi okie dokie... Syukur :)
meet may Trainee Mate :) miera : nina :wany : she : ruby :)
 ouh...yer..baru perasan...aku sorang je yang tak Bermata Empat...lalalalalalla~~~

nota Gim :
esok nak lepak Gim ROCKAFELLA you ollzzz...nak bina badan sangat !!!

nota Ramadhan :
Selamat Berpuasa... :)

nota Cerita :
anda update entry baru yerk!!! kerapnya anda update...bahagia nampaknya... alhamdulillah...
tapi..kenapa saya rase apa yg anda update tuh mcm nak bagitau saya yang anda tengah bahagia sangat???
rindu nak tengok anda senyum :( rindu nak dengar anda ketawa through the phone :(



Sunday, 19 June 2011

BARU Lagi...

assallammuailaikum...:)
lagi beberapa minit hari ahad nak say "good bye"...and hari monday nak say "hi!!!"
MONDAY!!! I MISHH U.... :) hakkkk ttuuuiiihh.... tipu la sangat...
semenjak jadi Trainee nih...dah mula ada rase benci pada hari MONDAY!!! 
well...kalo tak de MONDAY mcm ne nak ade TUESDAY,WEDNESDAY,THURSDAY,SATURDAY, and SUNDAY... hehehehe :) 

sekarang nak cerita YANG BARU-BARU je!!!
UNTUK ORANG ORANG BARU macam....
kak nozi...SV aku... last friday time hantar review work...aku dah kena marah...dah kena jerit... :(
"salah....salah...semua salah..." satu deparment boleh dengar..... malu...haiiilaaaa....
abang mior...senior yang banyak tolong aku buat kerja...die panggil aku... "wana wani...mane hang....???"
so far...aku senang kerja dengan abang mior...BAEK!!! SABAR!!! kurang sikit rasa takut...
abang aizat.... die nih aku seram sikit....aku byk wat silly mistake dekat die punye kerja...bila dia panggil aku...aku rase cuak gilllosss!!!! dan dia tak de eraser....die pinjam eraser aku...dan dia suka suruh aku photosate bank statement untuk dia...padahal meja die lagi dekat dgn mesin photostate tuh...
cakap pasal mesn photostate tuh...aku kagum gile dgn manusia yg cipta mesin photostate tuh....
baru aku tahu multifunction mesin tuh... fax boleh...scanner boleh...print boleh....KAGUM!!! 
kagum ke jakon????muahahaha..... almaklumlam baru belajar guna mesin tuh.... tuh yg excited!!!
erm...Trainee Mate like asyraf.... walaupun suara die slow...die rajen tolong ajar aku nak guna excell dgn baek !!! slow gile pengetahuan aku dalam excell...
and linda n mira.... hehhehe dah tak "berawak dan bersaya" dah....lebih mesra "berkau" dan "beraku"

UNTUK PERSEKITARAN BARU....
aku dah tukar meja... and dah  tak gune laptop...better use desktop...besar sikit mata aku bolh bukak...
keadan meja.... aku dah tenggelam dengan fail-fail yang berat gillos!!!!
sebelah bangunan tempat aku keje ade kedai mamak!!! tapi tak blh lawan ameer ali kat bangi la...
tomyam ayam n sup ayam kedai mamak nih awesome!!! dah jadi fav lunch aku...
pagi pagi sambil drive aku akan dengar radio ERA dalam mr khanncheeellll aku...
mood aku girang gumbire...dapat dgar suare uncle aznil ray n hanif!!!
boleh senyum and gelak sorang bile dgr dorang bercakap...and menagish jugak :(
aku dah tak balk jam 6.00 petang...aku akan balik after 8.00 pm...so tak de la jammed sangat...
pecut mr khancell laju jer... smooth..... :)

what else??? hihihi...dah lupa...rase mcm byk nak habaqqq mai dalam ni...tapi chek dah lupa...
hope minggu nih semua berjalan lancar....tak nak kena marah lagi...please...
hope dapat bermesra dengan orang sekeliling....
aku malas n penat nak buat senyum ikhlas...bila aku senyum dekat orang...ade orang tuh tak mau senyum balik kat aku...tau la aku nih Trainee je....rase tak selesa bile aku dah senyum chomel2...die pandang sebelah mata je...fine !!!
hope kesihatan aku okie dokie... aku nk buat OT banyak hari...so dapat kumpul duet claim banyak sikit....:)
Nak kumpul duet claim..simpanan nak buat kenduri kawen nanti.... :P 
"mudahkan setiap urusan hamba-MU ini YA ALLAH"

nota 28 haribulan:
yeay..elaun masuk...!!! first  gaji yg penah aku dapat seumur hidup...weheeeee....

nota father's day :
HAPPY FATHER'S day for my ABAH... EN MOHAMED RASHID BIN HAMZAH...  thax besarkan ani dengan baeknya....alhamdulillah....thank you ALLAH for gave me a great ABAH!!! and for my future FATHER IN LAW ... Zainal Nordin... erm....Selamat Hari Ayah!!! 
" semalam anak ayah yang rambut karat tuh...hebat maen bola yah.. die score yah....mesti ayah bangga kan yah " weeehuuuuee... :)

nota MISH :
I do mish someone...never ever forget him...when i close my eyes before sleep... he come into my mind... and i cry... i read oll da text  he give to me,,, when we are still "bestfriend"... i smile for a while....and i cry back!!!
i wish he comes into my dream... but NEVER!!! 



Saturday, 11 June 2011

BARU ...

well mungkin...satu dunia tau....yang AKU TENGAH BERPRAKTIKAL....
haiiilaaaa....ko tak hot wany...tak payah nak canang satu dunia sangat....
lagipun...bukan kau sorang je yg tgh praktical.... chhillll la.... :)

olrite...olrite..make it short...
aku tengah praktical dekat satu audit firm area BATU CAVES...
saje je aku caps lock kan BATU CAVES...sbb nak bagi korang igt...
aku kena letak bawah ACCAUNTING DEPARTMENT...
aku jumpa orang-orang BARU...seperti...
kak nozi...sv aku... die gelak kuat...seronok aku dengar...dia marah pun kuat...seram aku dengar...
abang aizat,abang nuar,abang mior senior accountant  yang jaga aku... kenapa semua lelaki....???? haiilaaa....
abang audry... handsome gillaakkk bhai....handsome dari SETH TAN korang tuh....tapi dah kawen... meja die bertentangan degn meja aku... "ya ALLAH peliharalah penglihatan hamba MU ini..."
asyraf practical mate merangkap partner aku untuk buat kerja kerja akaun....seorang mamat yang penuh rase rendah diri....suara perlahan...suke berdehem...ehermmmm...buat aku hilang sabar....
mira and linda...practical mate untuk temankan aku lunch... 
aunty muni n aunty rani....tea lady...every 10.30 am and 3.00 pm..."adek. "adek..mau minum ape????"      "adek ..ini hari ada OT kah...mau makan ape????"
en salam... head department aku...umur 29 tahun tapi dah ade CA (Chartered Acc) ... maen ckp lepas je...
 baru semalam dia beramah mesra dengan aku.... dia tingalkan pesan untuk aku... "awak wany..jangan bagi malu...senior UKM yg ada dekat sini..." then aku reply "jgn ckap EN SALAM ex UKM..." 
TIDAK....die mmg ex UKM...semua pasal lecturer aku dia tau...  haissshhhhh.....
kak su n kak ina...tanpa dorang sunyi sepi la department tuh...

aku juga lalui persekitaran BARU...
alhamdulillah...bangunan audt firm tempat aku practical chantique luar dan dalam... selesa!!!
ada table and laptop sendirik.... [eh...pinjam je untuk 6 bulan...] 
ada fail yang menimbum nimbun...
ada gula-gula free dekat receptsionist...
ada pelbagai bank statement...cheque butt... yang kena aku tahu term-term yang digunakan....
ada radio kechikkkk....time kerja blh dengar radio...tapi dorang pasang HOT FM....lebih hangat dari biasa...
hari-hari dengar lagu yang sama...SERIUS!!! lagu Ku Menunggu by Rossa...ada la 5 ke 6 kali dorang putar dalam sehari..tuh tak kire lagi lagu Nur Kasih...lagu...Tanpa Mu... lagu Pulanglah by Awi Rafael... lagu JB yang baru tuh....lagu Salma yg menang mentor tuh... 
ouh dan juga lagu Percaya Padaku by Ungu.... dah lama kot lagu nih release...dari last year aku dah dengar...
awat baru sekarang nak hitz dekat radio.... ???? well...boleh tak kita dengar radio ERA plak...??? segar sikit!
dan ada macam...macam lagi... setakat nih...aku senang lagi...esok lusa tak siapa yang tahu...

cukup la rumusan untuk 8 hari aku berpractical... 
dalam 8 hari tuh...mcm-mcm dah jadi..
dah kena kerja luar...kena pergi satu production house yang mmg glamer dekat Malaysia ni...
bile nak balik dah sesat... syukur jalan kat KL ni penuh signboard!!! 
dah kena deal dgn client....hailaa....senyum je mampu aku bagi...skill communication aku...hampeh....!!!
dah kena OT....nice one!!!!  pukul 8.00 am....dah sampai ...balik ke Rawang 8.00 pm  :)
kan azam aku tahun nih nak kumpul duet....so buat la OT... 
dan aku dah kena saman parking dari MPS....RM 60....Ade sape sape nk tolong bayar kan...
elaun lambat lagi nak dpt nih...hailaaaa.....

ada lebih kurang 5 bulan setengah je lagi untuk aku habiskan praktikal...
hope...tak de rase cuak...hope aku jagn nk presure sangat..."practikal je pown...."
hope aku tak kena marah... hope orang-orang keliling aku senang degn aku...
hope aku dapat belajar macam-macam dari audit firm tuh...
aku tahu banyak benda lagi yang aku kena gali untuk jadikan aku seorang AKAUNTAN yang sukses!!!!
moga dipermudahkan segala urusan....amin.... :)

access card!!! kira mcm nyawa  aku la ...tak bawak...suma benda tak blh buat....
as korang tahu...aku menetap di Rawang...and seperkara lagi korang kena tahu...Rawang Gila!!! Gila dengan jammed :) dalam kereta tengah  tunggu Jammed :)

nota akauntan :
orang putus chenta....orang nak lupakan kesedihan,,,orang yang nk membusykan diri...blh la apply kerja akauntan nih!!!

nota result :
aku tak dapat nak tngok lagi result aku...alamak ai...bendahari buat pasal.... tapi thax dekat abang Pusat Teknologi Maklumat....sebab sudi bagi tahu result saya berapa....hehehehe :)

nota KL GANGSTER :
weeeehuuuuu...sat g nak pergi tengok KL GANGSTER...dengan adek aden n kakak :)




Related Posts with Thumbnails