LuLLiL f.r.i.e.n.d
Saturday, 17 October 2009
dulu vs sekarang
DULU...
-every nyte mesti handphone berbunyi ade mesej dari KAMU. soklan simple je KAMU tnye..da makn..?uat ape..??berjaya buat hati orang BERBAHAGIA
-tau je aper aktiviti KAMU...tak rase jauh pun dr KAMU (name jer duk dekat tapi sius jarang nk terjumper)
-ader rase hati yang kuat..INSTINCT... ape yg KAMU uat
-selalu dengar lagu yg KAMU bagi...
-selalu buka wall KAMU kat facebook
SEKARANG...
-handphone maxis mcm tak BERNYAWA..da lame pic KAMU tak appear in my screen...da lama ringging tone KU INGIN KAMU tak berbunyi kat phone :(
-da tak tau ape yg KAMU uat...sumtimes rase..sape KAMU yerk..??orang pernah kenal KAMU yerk..??woh..KAMU...
-tak de rase hati da..membiarkan semuanya yg terjadi..tetap terjadi...hadapi dengan senyuman..doa je untuk KAMU,supaya KAMU dlm lindungan-NYA\
-hati tak kuat nak dengar lagu yang KAMU bagi..
-KUATKAN HATI & EGO KAN diri..jgn buka wall KAMU...
p/s: kite boleh kenal orang dalam masa beberapa minit je..tapi percaya la kite gagal untuk lupakan die dalam sekelip mata..orang tak kan lupekan KAMU..tapi orang cube buat ape yang mampu..supaya orang tak terlalu pikirkan KAMU..orang da lame nk ckp mende nih kat KAMU..ORANG RINDU KAMU :)
Friday, 25 September 2009
da BESAR da kite rupenyer~~~
rase sekejap je mase berlalu...raser nak ulang blk zaman sek..lepak kat tasik sambil makn maggi cup dgn slurpee...jogging pagi jumaat kat tasik,,,pujuk taufiq belanje air..then melantak nasi lemak simpang yg sedap...naik bus sesame...assembly,,,main tinggal nota kat abg2 form 5
hahahha i mish that thing la... da tak de peluang kot nk buat..masa berlalu dgn cepat... da tua da weh..bile tadi..masing2 sibuk dgn phone...masing2 nak mesj bf n gf..ckp ape yg dorang wat..weh,,hp aku sunyi sepi jew(thinking of him la)..aku juge yg tak bercouple..hak..sedih juge..tak dpt nk rase "mende" tuh..tak sgke kawan kite yg pakai suar singkat time sek..yg pakai tudung bulat..herm...sekrg da ade bf n gf tau..at least wany..ade SOMEONE..ko..??ape ader..tak de paper..try to ckp..tak de hal la...
Friday, 11 September 2009
tomorrow is his bufday...:)
Wednesday, 9 September 2009
hari2 MID TERM~~~ ku :)
29.08.09= COMMERSAN LAW
Thursday, 3 September 2009
13 ramadhan
ari ni umat islam puasa yg ke 13...
wa..sekejap je masa itu berlalu...
n setiap kali 13 ramadhan...
terigt dekat sumone..
arwah atok ku...pergi pada 13 ramadhan...
org cakap..kalo kiter meninggal time bulan ramdhan...
jauh dari siksa kubur...hendaknya...
boleh ke kiter doa kite nak meninggal dalam bulan ramdhan..
entah....doa je kiter meninggal dlm ISLAM..
itu lebih baik..
mane yg kurang tambahkan..
mane rase yg tersilap..betulkan kesilapan tuh...
rindu atok...