LuLLiL f.r.i.e.n.d

Friday 26 February 2010

KOREA & AKU = TIADE JODOH

hehe..finish olready my smpk asigment..dr pg till petang wat mender tuh je...
tak dapat nk blk umah ...
angah da call nagish2 ckp dgn aku...
sabar yer angah..ani pun sesedey gak...
KOREA....
my fren NURLIDA akhirye menjejakkan jua kaki nye ke bumi KOREA itu...
last nite dorang punye flight..
mule2 IDA ckp die tak dpt g..sbb JPA tak benarkan...
[time tuh aku rase ade hkmah la kan knp aku tak pergi..heh]
tapi kalo da rezeki tuh..rezeki la jugakkan ...
JPA bg IDA pergi jue...
tuh pun en najmi text me kat YM...br je sebentar tadi...
"en najmi...saye mau kesana la en najmi...mau bawa diri ini.."
mau lari dr bumi ukm nih...
air mata terus bertakung...tahan nagish je..
wany too stupid at that time...
time dapat offer tuh..jenuh gak nak pikir kena pergi ke...???
haty saye munge-munge time tu...saye takut saye akan hilang die kalo saye pergi KOREA
tak lena tido pun..asik pikir je...
tp saye tetap g interview tuh..tp saye tau saye tak oll out time interview tuh...
jujur bebenar menunjuk perasaan tak mau g...cume bawa harapan mak abah je...
if la mak abah tau ape yg aku buat..mesti dorang kecil haty dgn aku..
mau pulang rumah segere..
"ma abah ani mintak maaf...ani ikut perasaan sgt la..ani tak pikr panjang"
konon berkata dlm haty "wany if jadi ko kesana..sure die bukan untuk ko"
dan sebaliknye "if ko masih di ukm nih..he is yours" [matilaaaa...]
ceteknye pikiran aku nih...
konon lagi... nak hargai mase yg ade la...
hampeh...sem nih ape citer...??? kukechhiiiiwaaaa...
still tak dpt STICK together kan...???
bukan nak stick..nak communication as ussually pun da tak de..
berjumper..??lg la hampeh... [matilaaaa...]
againt..serve ur rite wany!!!
m.e.n.y.e.s.a.l ke wany..??? [agak la kan...]
well ..ayat untuk sesedapkan haty sendiri...
saye tau masih ade KAMU-KAMU yg perlukan saye.. kerana KAMU-KAMU itu tau ape yg saye hadapi kerana KAMU-KAMU itu jue rase ape yg saye rase...kerana KAMU-KAMU itu perlukan saye untuk igtkan KAMU-KAMU itu...kerana KAMU-KAMU itu still sudi crying n laughing dgn saye..kerana KAMU-KAMU itu saje yg sudi layan perasaan sengal aku ni...kerana saye juga adelah kakak kepada KAMU-KAMU itu...
serius...feel like want to cry lelaju la weh...damn~~~
bibik ku penah cakap.. "RASUL tak suke org yg menyesal"
heh..ade hikmah kan en najmi...sabar menanti...
i know time is running out for us!!!
but i dunt know wat to do...
finally i just realize..let it go...thax againt....

IDA...sampaikan hug n kish aku kat bf aku kat sane..mr LEE DONG WOOK...


*saye berjaya bagun pagi ri ni..having breakfast dgn mr&mrs mafud n en najmi...hanye tido 4 jam sahaja... n saye juge berjaye mendapatkan air neslo ameer ali..tp PENGKALAN SELERA jue sedap n kepala saye makin pusing sekarang*

1 comment:

Mysara Ab Rahman said...

amboi3...tinggi sggh impian....:p

Related Posts with Thumbnails