LuLLiL f.r.i.e.n.d

Tuesday 13 September 2011

BUKAN TAK DE JODOH... TAPI.....

lama dah tak cakap pasal Dia...
Dia yang buat aku tak tentu hala...
Dia yang buat aku rasa nak tahu pasal bola...
Dia yang buat aku senyum time nak stardy mahu pun tido...
haiiiilaaaa....
Dia yang tengah berhujan sekarang ini... 
Dia yang berada di Stadium Selayang... saat ini...
"awak kat sana...awak yang hebat...awak yang cool...OLL DA BESH !!! Amirulhadi "

kisahnya last sunday,,, my ayung dapat invitation from Datuk Subhan nak ajak supper dekat Restaurant Rumpun Selayang...  with all footballerz selangor... caps lock kejap la WITH ALL FOOTBALLERZ SELANGOR!!! alllaaahhhaiiinnyerrr.... aku la manusia paling excited ;p 
melompat lompat ...terkinja kinja sampai adek aku cakap "kak cik gedikkkk "
so aku text cik huda "helllo huda...aku nak jumpa mirulhadi lagi...sila jangan jeles !!!"
malangnye... tak dapat la dik non.... my ayung tengah sarat mengandung... tengah tunggu masa je ni...
tak sanggup nak bawak dia keluar rumah... :(
jadinya TAK DE JODOH LA NAK JUMPA AMIRULHADI...
bukan nak sangat makan satu table dgn dia...cukup la dapat amik gambar dgn die sekali lagikkkk :) :) :)
gambar macam ini pun jadi la...
bagi aku JODOH JODOH ni sekejap punye hal!!! tengok macam sekarang ni...aku berkumpul dengan family aku...alhamdulillah...JODOH nak jumpa dengan family... esok pagi..insyaALLAH...jumpa dengan officemate...  JODOH jugakkan ???? 

nota Deloitte Tax Challenge 2011 :
dushhh...pergi competition tuh bukan nak cari menang sangat...just nak cari experience je...buat bekalan isi resume untuk masa depan :)
team "UKM YAKIN BOLEH!!!"  me...en najmi..dr rusiati.. piu ling  and neoh keat :)

"bukan kita tak de jodoh...tapi jodoh kita sekejap sekejap je... JODOH ITU KERJA TUHAN"-wany rashid

2 comments:

Sakina Kushairi said...

cantek nye baju belang belang ^^

merahitujambu said...

dia jugak...akak???xde pon..ahahaha...

Related Posts with Thumbnails