LuLLiL f.r.i.e.n.d

Sunday, 10 April 2011

PN HAMIDAH BT ABD RAHMAN :)

dear PUAN HAMIDAH BT ABD RAHMAN...
emak....selamat hari lahir ma... selamat hari jadi ma... happy bufday to you ma...
yang ke 50 tahun :) dah separuh abad da usia ma...
tapi ma tetap muda bagi ani...lagi muda dari ani... :) heheheheh nih tipu...
ma...
ani wish...ma bahagia dengan apa yang emak lalui... ma bahagia dengan abah...
ma gembira dapat anak-anak comel mcm ani,ayung,angah,anip n man...
harap ALLAH panjangkan usia ma... ALLAH bagi kesihatan yang baek untuk ma...
ALLAH berkatkan keluarga kita... ALLAH murahkan lagi rezeki kita sekeluarga...
ALLAH temukan kita sekeluarga di akhirat sana...
[sob...sob...air mata dah berlinang]

ANI SAYANG EMAK sebab...sebab...sebab...

1) Emak suka bagi ani duet belanja...yeay!!!
    bile aku nak balik UKM je...mesti la nak kena salam dengan emak...wajib!!!!
    emak "ada duet tak....???"
    aku "ade la mak....dekat bank...mak jangan la risau..."
    emak "kamu cakap betul-betul wany...ade tak..."
    aku "emak nak bagi berapa....???" heh...
 the end...emak bagi punye...wlpun emak tahu aku ade mak cik JPA!!!!

2) Emak tak pernah marah aku bile aku buli emak !!!
 situasi di dapur.... "emak...nak masak nasi berapa pot....???"
emak pun jawab... "3..."
aku yang mengada.. "berpa mak...???"   "3".... "berapa...???  " " tigaaaaaaaaa....."
 "berapa emak...."     "syazwaniiiiiii....." hahahhah... emak  geleng kepala je...

3) Emak tak pukul aku bila aku buli adek-adek dan kakak-kakak :)
paling teruk pun mak cakap... "wani....."  tanda suruh aku berhenti!!!

4) Emak tak marah aku kalo aku gelak kuat-kuat sambil guling-guling atas lantai....dan bila aku buat lawak...mesti emak ketawa sekali... :)
tapi mak tak ketawa kuat-kuat...mak tahan gelak sambil mata berair....

5) Emak tak marah kalau aku bangun lambat...
emak jerit je... "syazwaniiiiii......bile nak bangun...."

6) kalau aku mengadu dekat mak.... 
"emak...ani tak dapat buat tutorial...soalan ni susah...ani takut nak jawab...ani tak mampu..." terus mak cakap..."sabar la..tak boleh buat..pergi la tidor...dah usahakan..." 
cool je rase :)

7) terima kaseh jugak..sebab emak restui dan emak gembira dengan pilihan hati ani.... :) *sengeeh gatal*
eh...ini amirulhadi la!!!!
 hahaha.... nih aku tipu...tapi mak mcm izin kan je kalo aku berangan dengan mirul... 
:) berangan je pun...tak kemana pun...

tak perlu nak ada sebab... untuk kita saaaaaaaaaaaayang emak kita...
KERANA DIA EMAK SAYA...EMAK SAYA YANG LAHIRKAN SAYA...EMAK SAYA YANG SUSUKAN SAYA...EMAK SAYA YANG BOLEH TERIMA BAEK BURUK SAYA....MAKA SAYA WAJIB SAYANG EMAK SAYA :)

"ma...ani sayang ma..ani rindu ma..."

abah n ma :)
ma n adek busssyuukkkk!!!!

nota exam:
hey..hari ni dah ahad...esok exam dah...!!!!makkk aaaiii....takut la weh... 
"cik wany sayang...do the besh sayang..."

nota sometimes :
sometimes...aku rasa nak sangat cepat habis exam...dah tak da ape2 yang tinggal dekat UKM ni... :(
hope...everything is fine!!! 
jangan ada rasa apa-apa yang "tertinggal" lagi dekat UKM ni...
should i say it now ????

xoxo :)

13 comments:

Sharifah Nur Aina said...

hehe cik midah dah besarr dahh :)

HaMiZah said...

happy birthday emak wani.semoga dpanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.

good luck 4 ur exam wani =)

ayu aziz said...

gudluck in ur finals syg!!
btw u still have ur friends here in UKm...
n the most interesting part is ..
u have ME!!

mizzbutterfly said...

heheheh na cakap mcm cik midah ni kecik...

miza...tq..

rahmah...yah..thac for being my frend... :)

~sakina~ said...

happy birthday kepada emak wany <3

I said...

sweet daughter..

mataharigilak said...

happy birthday mak wani..hehe
same bithday ngn adk kte.. =)

mizzbutterfly said...

thax kina :)

sweets la mother la ika...hehehe

ili..iyer ker...same..heheh happyu bufday to u punye adek.. :)

Jezze said...

Happy besday ma wani..
Semoga aunty panjang umur murah rezeki..
N gudluck wani for ur exam...
Part ma wani izinkan dgn amirul tu BEST..
Hehehe

mizzbutterfly said...

alamak kak jezze dah dtg...ngeeee.... blushing!!!!

merahitujambu said...

sayang mak jugak..hhehehe..sayang ibu sgt..=)

. . . h u s n a . . . said...

all the best wani .. -.-' aku lmbt lg nk exam...

mizzbutterfly said...

thax izni...

Related Posts with Thumbnails