LuLLiL f.r.i.e.n.d

Thursday 24 June 2010

the more u PLAY, the more u LEARN.. part 2

ouch...SHORT SEM da tamat
alhamdulillah...
nk try to not tulis panjang2... penat korang nak bace kan..
so..apekah yg aku PLAY n apekah yg aku LEARN sepanjanag seSHORT SEM ni...?
1. berhibur membuang suare di MUSIC BOX kajang
2.menchari CINTA di CAMERON HIGHLANDS
3. mencuci mata bersama JU JUN PYO [boys before flower la kan...]
4. membaca beribu2 ayat,,,SERIBU KALI SAYANG & MAKNA CINTA
tak semestinya org yg bace novel ni jiwang...sensetif lelebey..tolong la..rasenye penulis skrg da matang...byk ilmu agama yg blh kite belajar bile bace novel ni...yup..LEARN about LIFE juge... woh..mau cari novel dr HLOVETT plak... :)
5.sahabat comel NUR NAZIHAH kembali ke rahmatullah

[kredit to kina]
LEARN about..LIFE nih sgt shortttzzz sebenarye... mau meng APPRECIATEkan LIFE aku ini... baru tahu the value of FRIENDSHIP... da tak de kat dunia ni..baru la nk menangish..nk say sorry, sayang pada org yg da tak de...arghhh....maka..tak rugi kan setiap kali pertemuan dgn sahabat... then say sorry to them.. igt..dosa dgn manusia ni..manusia itu aje yg blh maafkan.
6. membuang masa di TASEK CHEMPAKA celebrated bufday bibiq n merapatkan ukhuwah dgn org2 tertentu...
7. LAGENDA BUDAK SETAN huh... ape yg aku LEARN yerk...??? cube untuk SETUA...eh..SETIA...
8. off to JOHORE  mieneddy tunang... [terdetik di haty..bile turn aku nih...???]
9. jog dgn asrah n mun.
melalui setiap denai-denai rumah tumbuhan kat UKM..aku tau aku tak sepatutnye jejak denai tuh..untuk waktu terdekat ni..aku lari smbil bernafas..dan my mind out...terfikir pasal-pasal kejadian di buli time jog dgn orang itu.. "ko jahat..suke buli aku.. suh aku lari laju2..penat la..ko kurus..aku dah G*****, " kite warm up together...argh..aku mls nk jog pagi2...ko pakse aku bgn gak..walaupun aku tau..dua-dua tak mandi lg...hahaha..then after jog tuh pergi makan nasi lemak...masin... igt tak kakak kedai tuh cakap??? "da nak kawen agak nye org buat nasi lemak tuh..." aduhai..aku gak kena beli nasi lemak lain untuk ko makan..ko buli aku lg...aku makan bubur RM 4.5 je...
10. melepakkan diri kat PTSL...huhuhu..akan ku jejak lg PTSL itu...dgn semangat baru bersama cik HUDA
 [boley yer huda???]
11. jadi FACY untuk KEM MENUJU PUNCAK KECERMERLANGAN anjuran PPU
tq to DAUSH n UPSM [korang mmg great la] bg peluang untuk join aktiviti ni. kali ni haty tersentuh lg..sebab kena jage adik2 yang anak yatim yang fakir miskin..aduhai..beruntungnye aku dr mereka... aku bg mereka pinjam sedikit semangat aku...menagish bersama mereka...

insyaALLAH aku tak akan amik shortsem da..syukur sebab ape yg aku rancang ttg perjalanan course yg aku kena amik berjalan lancar..makan ade 3 lagi sem aku nk kena habiskan..maka..just tinggal 20 unit ke bawah la untuk aku amik everysem.. sedih..coz..aku tak plan nak smbung belajar da..so mesti da tak rase nikmat SHORT SEM ni..
time nih kelas terakhir time seSHORT SEM...lihat baju aku n baju bibik..baju ni la baju yg we oll pakai time hari pertama jejak UKM [firts year dulu]...heheheh... tinggal satu sem je lagi nak bermanje dgn bibik... herm..malam semalam bibik tidur awal..tak borak ape2 pun b4 tido... :(
dan hanye ada 17 hari untuk aku nikmati cuti ini seadanya...ape aku nk buat..??
dunt worry DESPRATE HOUSEWIVES dari season 1-5 akan aku tgk..woh..da ramai yg book aku ajak kuar... n insyaALLAH esok ke MID nak bayar hutang dgn BELLA,YAH,SUE,AYU
[hahhaha susah betul nak ajak aku kuar kan..???]
dan...sebenarnya...KITA KENA FIKIR KITE INI SEDANG BERBAHAGIA..jika kite tidak fikir kite BAHAGIA...
sampai kesudah la kiter TAK AKAN BAHAGIA
woh...ade satu blog yg sentuh haty aku untuk menjadi lebik dewasa...
b4 tido mesti bace setiap entry blog itu...
will be continue...

3 comments:

Anonymous said...

pasti boleh. tapi kena ajak la kan..jangan tau2 dah tau cerita je =)

mizzbutterfly said...

hahahah..cerite ape lg..??? no need to worry...aku berazam nk jadikn libary my second home kat ukm.

mizzbutterfly said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts with Thumbnails