LuLLiL f.r.i.e.n.d

Sunday 21 July 2013

DIL with EMA equal to DILEMA

Assalammuailaikum... 
12 Ramadhan...
dan aku masih terusan dilema...benci!!!! lately ni kenapa la payah teramat aku nak set my own decision...
not even set..nak choose one decision pun payah...LOOSER!!!
Aku tidak punya banyak waktu...
esok hari aku mintak aku bangun pagi sudah ada satu keputusan...aku mintak satu je... tak banyak pun sayang ;)
istikharah aku sempat buat sekali je :( minta emak tercinta tolong buatkan... 
kenapa masih tidak ketemui jawapan !!! sabarlah hati...tenangla fikiran...
moga semuanya akan baik-baik saja.. kerja la otak...selarilah dengan kata hati... untuk pilih satu decision...
eh..ini decision masa depan kan ???
thank you to all my fella...family...lecturer for give opinion...Moga ALLAH merahmati mu...
dan jika kamu-kamu semua baca ini...maka minta tolong kamu-kamu semua doakan agar Wany boleh buat satu keputusan yang baik...amin... :)




 


No comments:

Related Posts with Thumbnails