LuLLiL f.r.i.e.n.d

Sunday 24 February 2013

Selamat...Selamat...Selamat

Assalammuailaikum :)
Mood : Sangat santai... berbaring atas katil...sambil dengar lagu Peter Pan 'Semua Tentang Kita'
Esok dah kerja... perlu kerja untuk terus melangkah lebih jauh...jauh dan tinggi kalau boleh !!!
Febuary nak say Good Bye da :( I will Mishh Febuary :) Moga ketemu lagi yaa Febuary 2014...
InsyaALLAH ^_^
13022013 it's my birthday :) 24 tahun... TUA!!!
Entah kenapa kali ini punya birthday aku rasa aku dah dewasa sangat...
mula rasa banyak tanggungjawab yg belum aku sempurnakan dengan baik...
mula menghitung persedian untuk keakhirat sana... ALLAHUAKBHAR...
mula risau pada hari - hari yang akan datang...
tapi Alhamdulillah... ALLAH kurniakan aku parents ... emak dan abah yang tak pernah berhentikan doakan 
aku dan adik beradik aku...
sebab aku ade satu rasa..iaitu siapa aku hari ini adalah hasil doa emak dan abah :)
and sesedey juga birthday kali ini..because nobody give me a present :( nobody ok!!! stress..
and as usually... diri sendiri jugak yang kena beli hadiah untuk diri sendiri... lagi puas kot :) 
kudoosss to all my fella friend who wish me via fb,,wasaap,,line,,instagram,texting and so on !!! 
sangat terharu...moga segala doa itu diperkenankan oleh DIA :)
moga kamu-kamu semua selamat walau diamana jua kamu-kamu berada :)
till meet again yaa... insyaALLAH ^_^

Waktu terasa semakin berlalu...Tinggalkan cerita tentang kita...
Akan tiada lagi kini tawamu...Tuk hapuskan semua sepi dihati ku +_+

No comments:

Related Posts with Thumbnails