LuLLiL f.r.i.e.n.d

Tuesday 12 February 2013

Never Ever Getting Back Together *_*

Assalammuailaikum :) lama tak jumpa...sangat !!! one reason... busy :)
11022013 :) time passes quickly... too quickly...
since cuti hari ini, maka dengan niat yang baik , lalu mengajak adek-adek ku Si Hanif dan Si Man untuk
accompany their Kaa Chiikk makan-makan kat Seoul Garden KL Festival City ;) yehuuu!!!
tapi sayang, Si Hanif tak mau ikut !!! Fine...
keluar rumah bertemankan Mr. Khancheell ku yang handsome:) sampai simpang trafic light kaler merah...
berhenti seketika!!! otak mula berangan nak amik udang,ketam ayam and etc banyak...banyak..dan banyak lagi... :) pandang ke kanan... Suddently I saw one blue car and I know the driver...the drive was my old friend... kawan main baling selipar, kawan chop tempat duduk dalam bus sekolah, kawan yg suka pow gula-gula aku :( long time not see him... selalu before pergi kerja pasti lalu depan rumah dia.. dan akan nampak kereta ford putih dia itu... how are you dude ???
teruskan perjalanan.. Seoul Garden menanti :) tapi...temperature mr.khancchheell naek mendadak.. oh myyy... dah berasap da !!! gila tak cuak..terus pecut park Mr.Khanccheel kat Shell Temple Park...sedey :( 
bagi Mr. Khanccheell cool and calm... tapi die tak mau cool pun :( 
make it short..patah balik rumah :(  Ayung jadi tukang gelak... "Sedap makan Seoul Garden ri ni???"
rasa nak grill je hidung ayung dalam pan ajaib mak tu :D 
so pujuk la Si Man.. "kite lunch kat rumah, kita solat, kita kejut abang Si Hanif, kita pergi tengok wayang je yek dik ?"
pinjam kereta Angah untuk meneruskan niat tengok wayang and buy a few stuff Si Hanif dekat Tesco :)
sedang jalan-jalan dan jalan lagi dalam Tesco, ada orang tarik tangan aku..cuak lagi!!!
"wany...sampai haty tak datang wedding aku semalam!!!" nahhhhh...rasa nak menyorok dalam fitting room..
"weh...aku senggugut teramat semalam...nak muntah-muntah weh..sorry sangat... mana husband kau??? ouh selamat penganti baru farra...kau dah kawen weh...doakan aku kawen cepat jugak taw :) "
teruskan jalan-jalan dengan Si Man... suddently lagi... again... I saw him... ahaaa... kebetulan lagi...
my old friend jalan - jalan ke kaunter sambil pegang satu botol Peel Fresh perisa Guava.. :) muka dia tak berubah..gaya semua sama...hahaha... kau makan ubat ape? muda macam zaman sek dulu je..
meneruskan perjalanan ke Aeon Rawang... tiket wayang untuk hantu Kak Limah 2 Sold Out !!! 
Mencik!!! kena tengok time 7.45 pm.. so aku decide kita jejalan je kat sini..
jalan...jalan...dan terus berjalan.. ramai la plak umat manusia yg aku jumpa kat sini... haiiilaaa..
firstly jumpa anezz :) kawan dari sek rendah..Matrix UKM..aha..excited jumpa.. banyak nak cerita tapi tak sempat... then jumpa lagi another old friend si Syahir.. Syahir ni bestfriend dengan mamat yg aku jumpa kat Tesco tadi... jalan-jalan dan terus berjalan... jumpa lagi old friend si Fahmy yang muka dia macam 
Anuar Zain :) aku buat macam tak nampak..sebab malas nak borak panjang...kan.. kan...
Movie Start!!! ahakz..ahakkzz..ahazkkz.. Hantu Kak Limah 2 ok la :) tapi lagi besh yg first kot !!!
tepat 9.40 kuar pawagam.. mata dah letey...letih sikit... while waiting Si Hanif and Si Man pergi toilet..
aku keep jalan-jalan jalan and berdiri kejap...see  the phone..then aku pusing kepala..and...
I saw one Man, wearing a green tshirt. Aku pandang lama je kat Tshirt tu... 
sebab Tshirt tu tulis OSAKA with number 6 :)
Just ignore the number 6, and concentrate with word OSAKA !!!
"Thank You ALLAH bagi aku masa...bagi aku peluang..bagi aku ruang untuk ingat Dia yang jauh"
sweet tak Orang ??? :) Hihihihi mengada yang amat kau wany!!! 

Kamu jauh ke Selatan Tanah Air mahupun beribu jauh batu dari Malaysia... keadaan kita tetap sama...
our relationship just like Festival :)setahun sekali.. nasib baik Malaysia banyak Festival :) u know what i meant rite ;P  Selamat kembali ke Malaysia Kamu... :)


No comments:

Related Posts with Thumbnails