LuLLiL f.r.i.e.n.d

Sunday 24 June 2012

yes I DO !!!

21 JUNE 2012
happy bufday mr garfield : tak tau nak wish macam mane : gune angin barangkali
bangun awal : nak g PD u ollss : having my breakfast mee hoon goreng while facebooking :)
eh...eh...datang UKM balik??? : UKM Rindu aku :) : jumpa mereka-mereka,,, kanak2 riang UKM
again breakfast dekat ameer ali "roti cheese satu" yummy : amik wakeel dekat Kajai : hello PD here were come !!!
eh..eh... tibe-tibe sampai PD : check in appartment sunshine bay resort : seram teramat : pesan pada kawan "baca ayat Qursi banyak kali weh"
solat zuhur : lunch kat Bangi Kopitiam : singgah Baden Baden Bundle : beli pisang goreng
get ready to terjun dalam swimming pool : maen game lari-lari dalam air : gelak...ketawa...seronok...
suddenly kena  marah dengan pak guard : mencik.... :( : hanggginnn... let's go to the beach guyss
eh..eh..eh.. mun shy yat nazri suhaimi dah sampai : swimming balik... : maen baling bola monyet 
kaki suhaimi plak berdarah....alahai... : stop the game : get ready hidup unggun api :) 
barbeque time : seronok : 3 jam lebey baru siap : cit cat dengan ija pasal future planning...
kul 11 lebey baru makan tepi pantai : seronok : makan sampai kenyang : 4 ketul ayam barangkali
ok...kenyang alhamdulillah : time for game : galah panjang, baling selipar, regu, bola tampar, bola beracun
maen penuh dengan emosi... : gaduh : mula la rules setiap negeri terkeluar : berhenti jap
gelak balik...kalah kanak-kanak maen : seronok : gembira
2.30 pagi baru balik apartment : lepas kena tegur dengan pak cik nak buat rondaan cegah maksiat
3.00 pagi tido :) : tapi tak selesa... : tak biasa barangkali 

22 JUNE 2012
subuh hoi... : janji nak turun teluk kemang kul 7 pagi : breakfast makan maggie then tido balik
tak senonoh punye anak dara : ha ha ha sekali sekala : kul 8.30 pagi mama watie gegar katil suh bangun 
siap sedia untuk chekout : gegar apartment lelaki : makkk aiii payah bonaarr nak kejut kan
jum Teluk Kemang : nahhh...tak ramai orang... : air jernih : seronok : sewa pelampung : tak reti berenang kan
main-main dalam air : aku berhenti main : lepak tepi laut : sambil pandang muka-muka kawan tengah bermain
mereka senyum : jelas terpancar kegembiraan dalam wajah mereka : lega exam dah habis barangkali
dah jom berendam balik dalam laut : aku ima wakeel dibawa ketengah laut oleh nazri : sighh...kaki tak cecah dah wehhhh.... 
main banana boat : tak serik : nahh...tiga kali die rendam kan aku : memang sedap pun telan air laut :p
siap sedia nak g Melaka : pantai klebang destinasi pertama : coconut shake super awesome :) : nak lagi...
jum g rumah wakeel : emak die masak mee basah : emak die awet muda : beruntung sangat 
wakeel kata " ini first time aku bawak balik kawan dtg rumah " : seriussss terharu 
dah datang melaka rugi plak tak round bandar Melaka : ngantukkk teramat : badan dah saket
lepak Mc'D beli set ayam share 6 orang : kenangan sangat
terus g Bukit Katil : nak melawat kedai makan Mak Cik Lida : order makan ikan pari masak asam pedas 
sedap... alhamdulillah : badan dan letih : nak buat wakeel pening kepala : saje maen quiz 
contoh quiz : keadaan di Traffic Light,,, "iema cuba ko teka berapa umur pak cik pakai baju hijau naek motor jaguh tu ???" iema buat muka blur... "kau tak tahu???" ok...aku bukak tingkap kereta nak jerit "pakkk cikkk berapa umur pak cik...??? " hahahah iema tahan...dan selamat lampu merah bertukar hijau... wakeel pecut laju...
masa berpisah sudah sampai : aku tak mintak banyak : shy datang dekat sorang-sorang
aku butakan mata : tak mau lihat : sebab hati aku dah lama menagis
shy kata "ok wani...dah sampai masa...terima kasih selama 4 tahun...mintak maaf halalkan semua nya "
air mata panas turun dengan laju : dengan sedu sedan aku kata "aku banyak kutuk kau...sebab aku terpaksa maaf kan aku" : shy kata "aku anggap tak de pape " : aku langkah jauh sikit 
tuhan je tahu apa yang berlaku  : tuhan je tau rintangan yang patut aku tempuh untuk berkawan dengan kau
telan air liur banyak kali sebab nak tahan tagissss : naek kereta : get ready nak balik UKM
thank wakeel pecut selaju yang mungkin untuk safely arrived to UKM
terharu ... kawan-kawan setia tunggu kat TSS untuk say good bye dekat aku
peluk laga pipi sambil air mata berjurai... : dengan lambaian tangan : still keep in touch korang
kali ini benar aku keluar langkah dari UKM  : ada rezeki datang balik UKM untuk hal convo :)
 US :) ade jodoh jumpa balik konvo nanti ...selamat maju jaya sahabat sekalian...
the lelakisss-lelakisss .... ala nazri takde :( thank you sebab jadi protecting to gurls... protect ke??? ha ha ha
gurlssss.... rindu weh :) nanty aku text korang yek ajak makan esok... ha ha ha

thank you ALLAH sebab bagi aku peluang ...masa... kenangan...untuk aku bersama mereka...
mohon terus kukuh ikatan kasih sayang persahabtan kita...
sebab mereka ada untuk bagi senyuman dekat aku...
sebab mereka sangat comel dengan perangai mereka...
lindungilah mereka dia..TUHAN...murahkan rezeki kami...
jadikan kami seorang insan berjaya dunia dan akhirat... ameeennn :)

2 comments:

ayu aziz said...

walaupun singkat perkenalan kita tapi ia bakal jadi kenangan dan persahabatan yg dapat aku lupakan.. aku dah mula rindu semua.. T_T

vendoline said...

hehehhee masa untuk cari calon suami / isteri dh ni.hehe
tunggu kad jmptan kwin je la

Related Posts with Thumbnails