LuLLiL f.r.i.e.n.d

Wednesday 25 November 2009

just take 30 minutes :)

the end,,, 7.00a.m saye berjaya membawa kaki dan seluruh tubuh badan saye untuk ke TASIK TAMAN BERSATU (yah kite g jogging sorang2 tau:( ...huhuhuhu)
saye sedar berat badan saye me"naik" dengan jayanye...
saye dengan azam yang kuat, saye kena usaha 'DOWN'kan balik berat badan saye
after solat subuh,sidai kain..amik scarf n my mp3..stokin..wearing angah punye sport shoes..then berjalan ke tasik..jalan laju2 tau..bagi panas sikit badan...
sampai je tasik tuh..ramai nyer orang..sayang nye...kaum cina yang berumur atas 40 tahun..yang menjadi majoriti pen'jogging' tasik tuh...syok..actually dapat membuang rindu zaman sek dulu kala...cari mane la budak muda2 nih..heh ader la dua tige kerat tuh pun lelaki..better than nuthing rite :)dekat satu ruang about 20 aunty chinese..yang buat senaman taichee (betul ke spealling ni)
saye hanya mampu buat pusing jogging dlm 3 round je..tak mau push hard sgt...just take ur breatg n slow jog sambil memandang matahari yang baru nak terbit..subhanaALLAH
kan besh if dapat jog sekali dgn cik mun & en.Najmi...
n saye berjaya juga untuk lepaskan gian saye nak naik buaian..huhuhu..da lame tak pergi tasik tuh..kuantiti buaian pun dah bertambah...kirenye naik buaian tuh cooling down untuk saye la..
jam dah 7.30 a.m i need to go back...

"aku tak larat nak lari laju2..tp aku teringat mun cakap,,just imagine org yang kite sayang ade kat depan tuh tengah tunggu kite..YES I DO!!! aku terus berlari bersama nafas dan lagu-lagunya...bile aku berhenti berlari..orang yang aku sayang itu tetap tak de...bayangan die tetap ade"

8 comments:

Anonymous said...

wah jogging...
start semester xsabar nak tgk wany yg baru...
hahaha...

mizzbutterfly said...

perli tu..hahahha mmg niat nk kuruskan badan..tp agak mencabar..mak aku mask sedap2 la weh...~~~

keretasorong said...

uhuhuhuhuhu

dok main net ball dh ker????

mizzbutterfly said...

main netball???..sekrg tak de game..so da tak main..bukk sem karang br start main netball blk..heheh

ayu aziz said...

byang kan orng yg kite syg tuh ade kat dpn kite?? huuu..
menarik.... nk try lah pas ni...
tp cik wany byngkn sape ye mase blari tuh?? ;p

mizzbutterfly said...

cik ayu oit: heheheh mesti la org yg aku sayang hehehhehe yg pasti confirm bukan EN SHAIRAZI NAJMI..okie dokie..:)

**hudalulu** said...

makcek!!!
berat aku pun bertambah dengan jayenye...
wawawa...
cemaner nie???
ma hunny bunny pun cakap gitu...
aduyai~~~
peha da lebey kurang ko je ni ha.....

mizzbutterfly said...

awatnye blh jadi mcm tuh bik..
kate nak running dlm rumah..
buat tak nih...
aku rase terlebey tido la weh...
aboy da bising kah..??
u should do sumthing bik..
chayok..~~~

Related Posts with Thumbnails