LuLLiL f.r.i.e.n.d

Thursday 7 April 2016

Ku Bahagia

Assalamualaikum :)
Memang once a month je yek baru boleh update blog +_+ Pemalas. No. Seriously, tiada masa.
Ok,tengah semangat ni. Jadi biarkan sahaja momentum semangat itu berlalu dengan bermakna.

March :) Blessing month. Tiap tiap weekend dapat invitation wedding kawang kawan. Ok kita tipu, 3 minggu je. Dapat attend 3 wedding best friend.Yeay!!! Tahniah Wany. Macam rajin semacam je pergi wedding orang tahun ni. Tahun lepas, pemalas gila!

Sebab aku tak punya kawan yang ramai, sebab aku teringin nak share sedikit kebahagian dengan dorang yang berkahwin, sebab nanti ada rezeki kalau aku kahwin, adalah member member yang nak datang wedding aku, kot kot la, sebab aku rajin pergi wedding orang, ada rezeki aku boleh settle down life aku as seorang perempuan yang belum berkahwin. Apa orang kata, ambil berkat. Hehehe.


Untuk kawan kawan yang dah settle down "satu perihal penting" dalam hidup sebagai seorang perempuan yakni menaik taraf menjadi seorang Isteri, Tahniah kita ucapkan. Semoga awak awak semua berjaya menjadi Isteri yang solehah untuk Suami yang soleh, berpeluang menjadi Ibu yang solehah untuk anak anak yang soleh dan solehah.

Moga, perkahwinan itu kekal bahagia sampai bila bila :) 


Ana and husband. Assistant zaman TIKL 2006 :)


Bff dari sekolah rendah Yah :)


Kawan yang paling lurus dan baik hati, plus tak reti nak marah orang, plus terlalu baik hati, Ija :)


Well, 2016 adalah tahun semua BFF kahwin :) Syukur. 

Mood : Teramat terlalu teringin untuk kembali ke Tanah Suci Mekah dan Madinah. Moga di jemput kembali oleh -Nya . Allahumma Aamiin.

No comments:

Related Posts with Thumbnails