LuLLiL f.r.i.e.n.d

Monday 4 August 2014

Seru...

Assalamuailaikum :)
9 Syawal 1435H...
berhenti sekejap cerita Umrah...insyaALLAH soon will be continue ;)
dah lama tak cerita someone yang sometimes kita lupa nak give extra appreciate...
dah lama tak share perasaan sengal sengal macam zaman U dulu...
eh....dah matang kot...please jangan ulang perasaan - perasaan yang tak perlu itu!!!
semakin kita berusaha untuk tinggalkan atau buangkan sesuatu...semakin ia datang dengan laju pada kita!!! Hipotesis:) menyampah!!! tarik nafas....mungkin ini cara ALLAH nak uji try test kita... sama ada kita ikhlas dengan redha ke nak tinggalkan sesuatu... :) tolong...lupakan sebentar daya ingatan tentang dia!!!
ingat doa dan kata-kata  pada diri sendiri tika kau ada didepan Kaabah itu wany...!!!

Selamat Hari Raya... Maafkan semua khilaf diri... :)  bila usia da 25tahun ni...memang terasa...kanak-kanak yang lebih bergembira di Hari Raya... ke kita sorang je yang rasa macam tu ? :) Nah gambar kita and family beraya!!!



Go blue!!!
keluarga besar kita :) omeeiii angat la anak buahan kita tu...si Hannah Si Iman Khayla and si Ahmad Ammar :) Mungkin tahun depan raya tempat baru pulakkan :)
okeyh!!! jom beli Iphone untuk dapatkan kualiti gambar yang awesome!!! Actually nak amik gambar adik beradik...tapi si Iman Khayla and si Hannah tu tak mau turun dari kerusi tu... nak join sekali!!!







Moga orang-orang yang aku sayang selalu ada didalam lindungan-Nya :) Moga aku minta kau jangan lagi ulang perbuatan yang sama macam apa yang aku dapat... eh Wany jangan emo sangat!!!



No comments:

Related Posts with Thumbnails