LuLLiL f.r.i.e.n.d

Saturday 1 March 2014

First time :)

Assalamuailaikum :)
Perasaan ini sangatlah "akward"... 
"Spirit" yang datang jangan disia sia kan... 

13022014
Genap usia kita 25 Tahun...sungguh kita takut... sungguh kita rasa kita da dewasa sangat.... sungguh kita dulu ada berangan kita kena kawen dalam usia ini...sungguh TUHAN itu lagi Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk kita...yakni... Hamba-NYA :)
Selalunya kita akan beli hadiah untuk diri sendiri...tanda kita more appreciate pada diri kita...tapi kali ini..hadiah itu kita terbeli awal...dan bagi kita amatlah mahal hadiah ini...Terima Kasih Tuhan atas Nikmat-MU.

A million Thank You untuk adik beradik for the suprise party at KLIA... sungguh kita tak pernah terlintas atau berangan untuk celebrated birthday dekat KLIA... mimpi je rasa... Thank You juga for mak cik-mak cik and cousin yang nyanyikan lagu birthday untuk kita... yay!!! rasa childish sangat :)
A slice cake make me feel wonderful!!!
and after an hour after tiup lilin moment... kita mak abah... mak ciks and pak cik check in untuk fly to Madinah to perform our Umrah :) First time... tinggalkan Malaysia untuk jangka masa 2 minggu... first time untuk cuba tinggalkan hal dunia... kerja...my baby... untuk masa 2 minggu... dan pasti tinggalkan perasaan itu untuk selama-lama nya... In Sha ALLAH ;)


bonding time again with my one and only emak :)

Moga ALLAH terima setiap amal ibadah ku... moga ALLAH buka seluas-luasnya pintu Taubat dan pintu Rahmat-Mu untuk hamba-Mu ini... moga ALLAH beri kea'afiatan kepada ku agar aku lebih gigih cari rezeki supaya dapat kembali jadi Tetamu ya ALLAH :)

Till we meet again :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails