LuLLiL f.r.i.e.n.d

Tuesday 18 December 2012

this is Not AARON AZIZ sTOry ;)

tiada lagi cerita perempuan selebet... eh...bukan tak de...cuma perlu diberhentikan sementara...
atas desakan hati perempuan selebet... :(

tak tahu nak tulis apa...tapi punya keinginan tahap hyper nak tulis...
menghitung hari bila masa 2013 akan datang...
lalu terfikir...apa yang kau berjaya kutip untuk 2012...
banyak...banyak teramat... alhamdulillah :)sampai aku tak tahu apa yang aku dapat :(
Sengal!!!

cukup la anugerah dari Yang Maha Esa... 
yang boleh aku buli hari-hari... yang boleh buat aku hilang letih...hilang lelah...lupa urusan kerja...
ouh...kadang-kadang boleh buat aku gerammmm....sangggatt...
They are...
SHSH -Sharifah Hannah Syed Hairuddin a.k.a Hannah shiii... or mak jemmmah !!!
and...
NIKAS - Nur Iman Khayla Ahmad Sahrul  ...
senyum macam arwah atok macam-macam ada...sbb tak de gigi.. hahahah!!!

mummy love ...mummy heart both of you princessss musssyyyukkk melanntongg....
my hope... be a good daughter for your parents and.. a good niece for mummy ok !!!

saje bagi tajuk entry poyo teramat...
sebab meltingggg dengar suara aaron aziz untuk lagu Salam Semua :)
ouh...tak lupa...teringin nak ada husband mcm Adam Mukhriz :)
hahaha mood berangan is On!!!

wanna sleep now..eh..eh...nak tgk Adam&Hawa dulu  ^_^

Thank to YOU...for reading !!!yes YOU...




No comments:

Related Posts with Thumbnails