LuLLiL f.r.i.e.n.d

Wednesday 4 August 2010

ACCOUNTING is THE BEST COURSE!!!!

LuLLiL [nada mengadu yerk]
wany da penat sesgt...wany da give up...
kenapa subject ADVANCE ACC (AA) sgt la....sesenang kan...
sampai buat wany mcm...uish..."TAKUT nye...nak bace soaln tutorial..."
[sius...nk selak selak pun ade perasaan takut tahap icu...]
herm...nak drop ke subject ni...??? GILLLAAAK.... [bile plak ko nk grad kan...???]
dalam kelas...blh focus about one hour je...masuk hour yg seterusnye..start la...
nak tgk hp... nak makan gula2... nk kuar g toilet la...sat g nak lunch ape la...aduhai... [setan..jauh ko..jauh...]
btw... lecturer AA saye adelah EN .SELAMAT yg cute mute....wakakakaka...
suke gile dgn die..tapi awas..mulut die sesgt la lelazer....
"peyjak leher kang...lembap betool...ade saye kisah..."
aku da kenal die dr second year lg..kelas SMPK...sumpah..kelas tuh tak ramai...ade la 20 orang..then..sume tido... [kelas petang kan..] aku mun n syda je rajen melayan die...so far alhamdulillah A- untuk paper tuh..
moral of the story "appreciate la lecturer u olzz...paham kan die...plg penting...die da bg ilmu kot.... n cube la untuk TIDAK MENGUTUK lecturer itu...just imagine..lecturer itu parents korang..then ade org kutuk parents korang...panas hati bukan..."

come on wany...2 tahun je lg nak rase grad...untuk ma abah...u can do it babe!!!
moga ALLAH permudahkan segala urusan..lapangkan haty dan minda supaya mudah aku n kawan nk belajar...dan berkatkan la ilmu yg aku dapat ni..amin...
maka...igt lg..besh fren kat matrix...ASYA,IZZ,SYAM...dorank DL kot every sem kat UITM n UPSI...
[syam.asya.izz.mizzbutterfly]
mishh gegiler dkt korang!!!
p/s : asya happy bufday..huhuhu..sory aku sgaja tak text ko...tp aku tak akan lupe bufday ko..


kawan-kawan..kena rajen buat tuto yerk!!! jgn la tnye saye kenapa kawan sejati tutorial saye da jauh dr saye... untuk kebaikan bersama..kami cube buat yg terbaek...supaya org sekeliling puas haty dgn ape yg mereka mahu...jgn salahkan kami...die kawan saye...ye...die mmg cerewet...tp die kawan dgn saye..bukn ade kepentingan lain...minta paham sumer org!!!

4 comments:

merahitujambu said...

rindu gak..gambar lama ek

mizzbutterfly said...

huhuhu..yup..lame tak lame...dlm 3 tahun lepas la..

izz said...

ak dh xdpt DL dh la..huhu..sdey..slempang pink 4 anugrah TNC dh xde..haha..blaja mkin susah..ak xpndai cm ko..xde org dh nk ajr ak..huhu..de mse kte jumpe ye..ko wat kueh ry x thn ni?

mizzbutterfly said...

hahahah..aku pun...sape tak mau DL kan...tp entah..makin sush..rase mcm bukan luar kemampuan aku da... tak pe...cube capai ape yg kite mampu..yg penting..kite da usahakan.. ala..ko nih wat ayat sesedey plak..ko kena cr kawan....berdikari...yup,,aku pun nk jumpe ko..

Related Posts with Thumbnails