LuLLiL f.r.i.e.n.d

Monday, 9 May 2011

how to sleep well,,, sayang....????

jumpa lagikkk :P
dah masuk minggu ke tiga aku stay kat rumah sendirik... :)
nuthing to do..bangun...makan...tgk tv...online...stalker blog artis-artis... kalo rajen sikit  jog dekat tasik Tmn Bersatu... heaven kan...??? SANGAT!!!
godek-godek external hard disk... lihat-lihat gambar lama-lama.... nak gelak harus lah ade...
tak nak upload pic pic yg cohhhmmeeel...
nak share...or nak jamu mata korang dengan.... PIC AKU TIME TIDO DALAM KELAS!!!
jangan cakap korang tak pernah tertidur dalam kelas...haiiilaaaa.... tak remaja la korang nih...

wif bibik... "mishhh u bibik " nih kelas English...harus la time first year...tgk la..semgt pakai kad matrix :) 
first year...skeemmmaaa la sikit...

kelas...Organisation Management kort!!! first year jugak time nih... ade presentation time ni... ouh...puasa sekali time ni... enak sehhhh....tido cenggini.... :) terkehel la kejap leher...
nih tido style peluk buku...dengan harapan semua ilmu yang ade dalam buku tuh..cepat absorbbbb dalam otak..nice~~~
time ni...kelas Pengurusan Emosi...short sem time second year!!! 

aku bukan la type student yang suke gillosss tido dalam kelas...haiiilaaa....
tapi kalo kelas tuh jenis asyik kena pandang slide je...ehemmm...payah la aku nak fokus direct 2-3 hours...
tido la besh!!! 
gambar2 kat atas ni natural yerk...aku ulang natural!!! tak de maknenye aku nk suh kawan aku snap pic aku time tido...gilllooosss!!!

tapi releksss la...bukan aku sorang je yg suke tido dalam kelas...heheheh. [gelak jahat]
aku pun suke gak curik-curik snap pic member lelain tengah tido....hahahaha [gelak lagi jahat]
seeeeeeee   yaaaaa.....
"iema....ampun iema... aku ade pic ko time ko gilllleerrr ngantuk..." haa....sampai terlentok dekat kusi...
lupe la kelas ape...tapi tgk buku atas tuh...mcm kelas... Company Law :) 
peliksss...kelas Law pun boleh tido... ngantuk sgt barang kali :)

and....aku rase pic bawah nih ... SEMAAAARRTTTT giilllerrr!!!
and... aku rase...Dia lah inspire aku untuk aku pikir... "releksss la..sekali sekala tido dalam kelas"
presenting.... En Najmi :)
"tahx a lot to iema....sebab kau la capture pic nih kan..." HAHAHAHA [gelak lagi lagi jahat]
full name mamat atas ni is...Shairazi Najmi Seth :)
die memang suke gillerrr tido dalam kelas... sampai dengkur okie...
tapi die ni hebat...ade full of skill la how to sleep in class...
kalo masuk kelas...suara dia la yg paling dengar... 
tung tang tung tang bagi idea itu and ini.. and semua soalan lecturer tanya die jawab la...
wlpn jwpn die mmg salah dan ke laut... tp dia try kan... ;)
herm...15 minit pertama...tetibe kelas senyap...kite toleh belakang..
"heh dah tido da die ni...padan la senyap"
tapi nanti bile result keluar...herm...cangggihhh je result die... sambil dia tido...die dengar jugak kort!!!

here is several tips la..yang perlu korang tahu...if korang teringin nak tido dalam kelas...
1) duduk la line belakang...sopan sikit nak tido...
2 )make sure...kawan yang duduk depan korang tuh...sedikit besar badannye...supaya dapat cover korang tido...
3) co-operate la sikit dgn mmber sebelah..suruh usha line time nak tido...tak de la kantoi dengn lecturer!!!

TAPI...jangan la ikut...better korang bawak air mineral...mentos ke...kuaci ke...kismis ke...
boleh kunyah2 dalam kelas... lawan rase mengantuk tuh..
yang penting...niat sebelum masuk kuliah...kata dalam diri "aku tak mau tido..nak fokus"
insyaALLAH..mujarab.... [ceh...mcm bagus je ayat ....haiiilaaaa]

nota kenapa:
kenapa aku kena buat entry pasal tidor dalam kelas???? 
jawapan nye...RINDU nak pergi kuliah and tutorial!!!
heh :) sangat penipu!!! no la..just terbayang-bayang...memory-memory nak pergi kelas!!!
biasa la manusia.... bila cuti nak sibuk belajar...bila belajar sibuk sangat counting days....bile nak cuti :)
tak kan tak biasa kot...??? tak remaja la cam ni...

nota masalah:
actually...lately nih...aku rase mengantuk sangat...tapi susah nak tido lena !!! haillaaa...
paksa pejam mata...tapi tak tido...mcm ne nak dapat mimpi besh...kalo tak tido... ???

12 comments:

. . . h u s n a . . . said...

'tak remaja laaa...'


ahaha... aku ske ayat tu.. :p :p

storyfromme said...

hahaha..sedap giler shai tido.tak beragak.

HaMiZah said...

siap bg tips camne nak tido dalam kelas. ahaha

aku jenis yg susah gilaaa nak tido dalam kelas. even ngantok cmne skali pun aku tak kan tido sbb aku nak tido wajib ada katil =D

merahitujambu said...

ngantok sgt tu..tak penah lagi sampai macam tu walaupon ngantok..hehehe

~sakina~ said...

haha, gambar sume sumpah smart gile~~ :))

azraftarmizi's blog said...

camne plak kalau tips masuk class lambat wani?? duduk ngesot ngesot masuk.....hahahahhahahaha

mizzbutterfly said...

tips masuk kelas lambat....??eherm...jawpan die..kena la masuk kelas lmbt dgn monitor kelas..barula tak kena marah dgn prof..ehheheh :)

iemahim said...

hhahahahah...memng semart gler...eh, ntah2 sbnarnye ko rndu aku nie...huhuhu......

mizzbutterfly said...

rindu...???x pown...

atententen said...

hahaha, wany nakal! ciap bg tips ag. ahaha
tp sumpah, tido lam klas heaven gile. ak slalu tido lam class prof izzi pai iye ngajo duk depan meja ak gare2 xmau ak tido. ahahahaha

Rafi Nilhan said...

sedap tido eh?

**hudalulu** said...

aku tau ko rindu aku...mane nak carik rumet macam aku kan? hehehehe

Related Posts with Thumbnails